quipuskennel

Ute och farit

Av Quipus - 2024-04-30 21:54

Först var vi i Trelleborg med Lars. Vi var hs polisen för att hämta våra pass. För andra gången var jag nöjd med fotot!

Handlade lite i Klagstorp på vägen hem.

Nu ikväll hämtade Lars oss igen. Vi skulle ut och leta valbordsmässoeld. Men det lyckades vi inte med. Men det blev en liten promenad i Skivarp med Vittra och Pixie i alla fall.

Hungriga var vi, så det blev Klagstorp igen, pizzeria Tavolino. Pizzor till gubbarna och jag tog en kycklingsallad. SÅ GOTT!!!

 
 
Ingen bild

Jessica Andersson

Onsdag 1 maj 01:02

Så trevligt det låter. Uppfattar det som att du börjar få livet tillbaka igen efter operationen 🥰
När jag läser om dina utflykter så önskar jag att jag också kunde vara med.

Quipus

Onsdag 1 maj 04:59

Det har du helt rätt i. Känns skönt, men jag är helt slut efteråt.
Önskar också du kunde vara med. Har många kul ställen att visa upp.

Från

Blogg / Hemsida

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Ovido - Quiz & Flashcards